Kwaliteit 2

B1-K2-W2 Kwaliteitszorg

De beroepskracht maatschappelijke zorg werkt mee aan het verbeteren van de kwaliteit van de beroepstaken en werkzaamheden. Dat doet zij o.a. door te participeren in ontwikkel- of intervisiegroepen en door haar kennis van het vakgebied in te zetten bij verbetertrajecten. Zij let op de kwaliteit van haar werkzaamheden. Zij signaleert en meldt knelpunten. Zij draagt er aan bij dat collega's en naastbetrokkenen zich aan de voorgeschreven protocollen rondom kwaliteitsverbetering houden.


Theorie en verwerkingsopdrachten


Intervisie
  • Intervisie
  • Opdracht 2

Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
  • Bestudeer alle onderdelen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
  • Opdracht 1 - 5


Kwaliteit leveren


Opdracht Kwaliteit leveren


Nauwkeurigheid opvolgen van protocollen, procedures en wettelijke richtlijnen


Opdracht Opvolgen







Naar boven
/var/www/bib1920-mz-albeda.learningmatters.nl