Kwaliteit 2
B1-K2-W2 Kwaliteitszorg
De beroepskracht maatschappelijke zorg werkt mee aan het verbeteren van de kwaliteit van de beroepstaken en werkzaamheden. Dat doet zij o.a. door te participeren in ontwikkel- of intervisiegroepen en door haar kennis van het vakgebied in te zetten bij verbetertrajecten. Zij let op de kwaliteit van haar werkzaamheden. Zij signaleert en meldt knelpunten. Zij draagt er aan bij dat collega's en naastbetrokkenen zich aan de voorgeschreven protocollen rondom kwaliteitsverbetering houden.
|
Theorie en verwerkingsopdrachten
Intervisie
|
||
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 2.5 Kennis delen:
|
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 2.5 Kennis delen:
|
|
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
|
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
|
|
Kwaliteit leveren
|
||
|
|
Opdracht Kwaliteit leveren
|
Nauwkeurigheid opvolgen van protocollen, procedures en wettelijke richtlijnen
|
||
|
|
Opdracht Opvolgen
|