Kwaliteit niveau 3

B1-K2-W2 Kwaliteitszorg

De beroepskracht maatschappelijke zorg werkt mee aan het verbeteren van de kwaliteit van de beroepstaken en werkzaamheden. Dat doet zij o.a. door te participeren in ontwikkel- of intervisiegroepen en door haar kennis van het vakgebied in te zetten bij verbetertrajecten. Zij let op de kwaliteit van haar werkzaamheden. Zij signaleert en meldt knelpunten. Zij draagt er aan bij dat collega's en naastbetrokkenen zich aan de voorgeschreven protocollen rondom kwaliteitsverbetering houden.


Kwaliteitszorg; op weg naar het examen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
  • Bestudeer alle onderdelen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.9 Kwaliteit onder de loep:
  • Test je kennis: Kwaliteit onder de loep
Groepsopdracht Kwaliteitszorg
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.10 Kaders voor de beroepskracht:
  • Bestudeer alle onderdelen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.10 Kaders voor de beroepskracht:
  • Test je kennis: Kaders voor de beroepskracht
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.11 Kwaliteit verbeteren:
  • Bestudeer alle onderdelen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.11 Kwaliteit verbeteren:
  • Test je kennis: Kwaliteit verbeteren
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.12 Kwaliteit beoordelen:
  • Bestudeer alle onderdelen
Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 3.12 Kwaliteit beoordelen:
  • Test je kennis: Kwaliteit beoordelen
Naar boven
/var/www/bib1920-mz-albeda.learningmatters.nl