Begeleiden van (nieuwe) collega's en stagiaires

De persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen werkt nieuwe collega’s in en begeleidt studenten, stagiaires en/of vrijwilligers. Ze kiest in overleg een passende wijze van begeleiden. Zij instrueert, geeft aanwijzingen en adviezen en coacht hen. Ze geeft feedback op hun leeractiviteiten, beroepsmatig handelen en voortgang.

Bestudeer:  Thieme Kwaliteit en deskundigheid:  Thema 1.1: Werken als professional:
-De introductie

Maak: Thieme Kwaliteit en deskundigheid: Thema 1.1: Werken als professional:
-Opdracht 3

Bestudeer: Thieme Persoonlijk Begeleider Specifieke doelgroepen: Thema 9.27:
Deskundigheidsbevordering en begeleiden van collega's:
-Deskundigheidsbevordering en begeleiden van collega's
-Coaching van (nieuwe) medewerkers
-Vaardigheden van de coach
-GROW-model
-Werkbegeleiding studenten
-Verschillende rollen als werkbegeleider
-Taken van de werkbegeleider
-Fasen in de werkbegeleiding



Maak: Thieme Persoonlijk Begeleider Specifieke doelgroepen: Thema 9.27: Deskundigheidsbevordering en begeleiden van collega's:
-Opdracht 7-12
Opdracht:  Inwerken bij de GGZ
Opdracht: Inwerkplan
Opdracht:  Checklist introductie
Opdracht: Leer- en begeleidingsstijlen
Bestudeer: Thieme Persoonlijke begeleider specifieke doelgroepen: Thema 10.29: Maatschappelijke ontwikkelingen:
-Organisaties in welzijn en zorg : sociale wijkteams



Bestudeer: Thieme Kwaliteit en deskundigheid MZ: Thema 2.8: POP-gesprek:
-alle onderdelen

Maak: Thieme Kwaliteit en deskundigheid MZ: Thema 2.8: POP-gesprek
-opdracht 1
Opdracht: Persoonlijk ontwikkelplan
Bestudeer: Thieme Communicatie MZ: Thema 4.9: Feedback geven en krijgen:
-Het nut van feedback
-Aandachtspunten bij het geven van feedback
Maak: Thieme Communicatie MZ: Thema 4.9: Feedback geven en krijgen:
-Opdracht 3

Naar boven
/var/www/bib1920-mz-albeda.learningmatters.nl